توت فرنگی کردستان 1725 871 0918

مشاوره تخصصی کشت خاکی و هیدروپونیک-فروش نشاء توت فرنگی - ریشه لخت - گلدانی -

خصوصیات نشاء مرغوب(گویلی)


از لحاظ سایز بوته ها به سه سری تقسیم می شوند.

A+: بوته های هستند که قطر طوقه بیش از 15 میلی متر دارند. بسیار مناسب هستند هرس گل و برگ کمتری نیاز دارند.

A: بوته هایی هستند که قطر طوقه 12 تا 15 میلی متر دارند. مناسب بوده هرس گل بیشتری نسبت به مورد اول نیاز دارند.

B: بوته هایی هستند که قطر طوقه کمتر از 12 میلی متر دارند. قابل توصیه نیستند زیرا نیاز به رشد رویشی بیشتری دارند.

اجتناب از وسوسه کشت گیاهان قبلی به عنوان گیاه جدید، این گیاهان ممکن است پناهگاهی برای آفات و بیماری ها باشند که به راحتی دیده نمی شوند.

خرید از نهالستان های معتبر که دارای گیاهان سالم از لحاظ نوع و رقم پر رشد، سالم، و عاری از آفات و بیماری می باشند امری ضروری است. گیاهان عاری از عوامل آلوده کننده دارای رشد بهتر، تولید میوه بالاتر و زنده مانی بالاتر می باشند، اما باید به خاطر داشت که این گیاهان هرچند در ابتدا عاری از هرگونه بیماری و آفت هستند اما از آلوده شدن مصون نیستند، و لازم است که احتیاط نمود که گیاهان کشت شده به ویروس ها و سایر عوامل بیماری زا آلوده نشوند که این عوامل ضعیف شدن و از بین رفتن گیاهان را در پی دارد. بسیاری از جاها و نهالستان های مجوز داری که فروش سفارشی دارند گیاهان با کیفیت عالی به فروش می رسانند.

[ بازدید : 5673 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ 3 / 2 / 1394 ] [ 19:30 ] [ محمد گویلی فوق لیسانس باغبانی 09188711725 ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]